מדיניות ביטול והחזרות

  1. החברה תאפשר החזרת מוצרים ותבצע החזר כספי לצרכן , בכל המקרים בהם הדבר מחויב על פי הדין , לרבות:א. כל מוצר , שהמחיר ששולם בעדו הוא מעל 50 ש”ח , שהוחזר באריזתו המקורית מבלי שנעשה בו שימוש , והמוצר לא נפגם – ובלבד שהמוצר הוחזר בהתאם לקבוע בתקנות הגנת הצרכן ( ביטול עסקה  , התשע”א – 2010  ( בשלט זה ” התקנות ” ) תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר . הכול בכפוף לאמור בסעיפים הבאיםב. החברה איננה מאפשרת החזרת מוצרים שנפגמו או שנעשה בהם כל שימוש ( לדוגמא – מוצר שנדלק , או שנערכה בו אקטיבציה- הפעלה ראשונית ) לא יוחלפו בחדש או יתקבל בגינם החזר כספי אלא יכנסו לתיקון מלא מטעם נותן השירות וכל זאת ע”פ חוק הגנת הצרכן.  יודגש כי החזרת טובין באריזה המקורית שלא נפתחה מעטיפת הניילון העוטף אותה / מדבקת סגירה של היצרן תהווה ראיה מספקת לאי עשיית שימוש בהם, במידה ונפתח מעטיפה/מדבקת סגירה זו תהווה ראייה מספקת לשימוש במכשיר.ג. לקוח יקר שים לב: פתיחת המוצר במעמד הרכישה לצורך התקנת מיגון/ הפעלה ראשונית דינה כדין מכשיר אשר נפתח ע”י הלקוח ולשירותו. במידה ולא ירצה הלקוח לפתוח את המוצר באחריותו ובאמצעיו לבקש זאת.ד. באחריות הלקוח לוודא לפני צאתו מהחנות את תקינות המוצר, מוצר אשר נרכש ויצא מהחנות לאחר פתיחתו לא זכאי להחלפה או זיכוי בכל מקרה/נזק.

    ה. לחברה זכות לגביית דמי ביטול בסך 5 % ממחיר המוצר או 100 ש”ח – לפי הנמוך , וכן זכות לגבות בנוסף לדמי הביטול עוד  2% ששולמו על ידה לחברת כרטיסי אשראי או לגוף דומה בגין העסקה שבוטלה , והכול בכפוף להוראות כל דין.

    ו. בעסקת מכר מרחוק ( כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן , תשמ”א 1981 – ) , רשאי הצרכן לבטל בכתב ( לרבות בפקס או בתקשורת אלקטרונית ) את העסקה , להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי , אם הודיע לרשת על ביטול העסקה כאמור עד תום 14 יום מיום קבלת המוצר ( ובשירות – עד תום 14 יום מיום עשיית העסקה ובלבד שמועד ביטול השירות לא יאוחר מ- 2 ימים ( שאינם ימי מנוחה ) לפני המועד בו אמור השירות להינתן ) או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה כקבוע מדין ( לפי המאוחר ) . גם זכות ביטול זו לא תחול על מוצרים שיוצרו/הוזמנו  במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה , על מוצרים הניתנים להקלטה , לשעתוק או לשכפול , שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
    במידה וההזמנה טרם הגיעה ללקוח ביטול העסקה יתאפשר עם דמי ביטול עסקה על פי חוק+אי ביטול דמי משלוח.

    ז. בעסקת מכר מרחוק – במידה והלקוח מבקש הדבקת מיגון, ידוע ללקוח על פתיחת המוצר לצורך הדבקת מיגון וכי פעולה זו תחשב לפתיחת המוצר מצד הלקוח.

  2. בכל מקרה שלגביו הדין מחייב את החברה לבצע החזר כספי , החברה תבצע החזר כספי בהתאם להוראות הדין . הרשת איננה מתחייבת לאפשר החזרת מוצרים ולבצע החזר כספי או למסור שובר זיכוי במקרים בהם הדבר אינו מחויב על פי הדין .
  3. לרשת שיקול דעת לבצע החזר כספי או למסור ללקוח שובר זיכוי , במקרים הבאים : א , מוצר שהמחיר ששולם בעדו הנו 50 ש”ח או פחות , אשר לא נפתח ולא נעשה בו שימוש , אם החזרת מתבקשת עד 14 יום ממועד הרכישה , ובלבד שהאריזה לא נפתחה ולא נקרעה.

משלוח מהיום להיום לרוב חלקי הארץ!
זמין בימים א’-ה’ יש לבצע את ההזמנה עד השעה 11:30 – אספקה עד השעה 21:30 בערב באותו יום.
(*חבילות עד גודל 35×35 )
הזמנות שיקלטו לאחר השעה 11:30 יסופקו ביום למחרת.

אבן יהודה
אביחיל
אודים
אור יהודה
אור עקיבא
אזור
אחיסמך
אירוס
אלישמע
ארסוף
באר יעקב
באר שבע
בארות יצחק
בית אלעזרי
בית דגן
בית עריף
בית חנן
בית חנניה
בית נחמיה
בית יהושע
בית יצחק
בית יצחק שער חפר
בית עובד
בית עזרא
בני דרור
בני עטרות
בנימינה (ללא גבעת עדה)
בן זכאי
בני ברק
בני עייש
בצרה
בת ים
גאולים
גאליה
גבעות בר
גבעת ברנר
גבעת השלושה

גבעת חן
גבעת שמאול
גבעתיים
גדרה
גיבתון
גינתון
גליל ים
גלילות
גן חיים
גני עם
גני יוחנן
גני תקווה
גנות הדר
גנות
געש
ג’סר א זרקא
גן שמואל
גת רימון
הוד השרון
הרצליה
זיתן
זכרון יעקב
חבצלת השרון (מהיום למחר)
חדרה
חולון
חיפה
חמד
חצרים
חרות
יבנה
יגור
יהוד
ינוב
ירקונה
ישרש
יקום (מהיום למחר)
כפר ביל”ו

כפר הנגיד
כפר חב”ד
כפר יונה
כפר טרומן
כפר מל”ל
כפר מעש
כפר מל”ל
כפר נטר
כפר שמריהו
כפר סבא
כפר סירקין
כפר סילבר
להבים
לוד
מגשימים
מודיעין
מודיעין עילית
מכבים רעות
מזור
מזכרת בתיה
מיתר
מעגן מיכאל
מקווה ישראל
משמר השבעה
נבטים
נווה ירק
נווה ימין
נופך
נחלים
נטעים
ניר צבי
נס ציונה
נורדיה
נשר
נתניה
סביון
עדנים

עומר
עינת
עין ורד
עין שריד
עיינות
פרדס חנה – כרכור
פרדסיה
פתח תקווה
צופית
צורן
צור משה
קדימה
קדרון
קיסריה
קרית אתא
קרית אונו
קרית ביאליק
קרית גת
קרית ים
קרית מוצקין
קרית עקרון
ראש העין
ראשון לציון
רחובות
רינתיה
רמלה
רמת גן
רמת אפעל
רמות השבים
רמת השרון
רעננה
רשפון
שדות ים
שדה ורבורג
שוהם
שפיים
תל אביב
תל יצחק
תל מונד